Zanzibar

Nu kommer äntligen lite bilder!


Solnedgången


Moonrise


En kameleont!


Mamma tog mod till sig och höll en sköldpadda!


Denna orm vann mitt hjärta!


En jättegiftig kobra


Vi fick en guidad tur i Jozani Forest också!


En söt liten Colobusapa!


En till!


Och de var inte ett dugg rädda för oss! De brydde sig inte ens!


En krabba i Mangroveskogen!


Mangrove


Adam valde en alternativ väg (vi andra gick på en gångbro)


Jag var riktigt smidig och lyckades fånga en gecko!


Sedan fick jag tag på en till!


Det var riktiga Masajer som vaktade hotellet och de hade en egen show också! Här hoppar de på klassiskt masajvis.





Jag gick upp klockan sex en morgon för att se soluppgången, tyvärr var det molnigt.


Men vackert var det ändå!


Solen var på väg upp och månen på väg ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0