14 augusti

Idag åkte vi på en tur till Prison Island där vi stötte på en hel del sköldpaddor. Sedan snorklade vi i ett rev utanför (bilder kommer senare!). Det var en riktigt trevlig dag! Imorgon åker vi söderut till vårt boende de kommande två veckorna!


Båt mot Prison Island


Jag och Adam.


Mamma och Adam matar sköldpaddor!


Jag matade en dinosaurie jag ocskå.


Jag och en stor dinosaurie!


Adam höll sig på lite säkrare avstånd..


Stone Town


En av snabbfärjorna som gick mellan Tanzania och Zanzibar.


Vi var på museum och lärde oss om Zanzibars historia.


Far och mor.


Solen började gå ner.


Vi åt middag på en italiensk resturang och såg solen gå ned över havet.


Vågorna slog upp mot resturangen så det blev en liten extra effekt.


Stone Town

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men å så mysigt! Vackert

2010-09-15 @ 09:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0